איך בוחרים די.ג'יי לחתונה?

אחת השאלות הנפוצות של זוגות מתחתנים היא איך לבחור די.ג'יי לחתונה?

כשרוצים לדעת אם האוכל טעים, יש טעימות שיתנו כיוון מאד מדוייק. כשרוצים לבחור צלם, הצלמים יוכלו להציג לראווה את הסגנון הבלעדי שלהם. אבל די גיי? איך נדע שבזמן אמת הדי.ג'יי ישים את המוסיקה הטובה שביקשנו ויקפיץ את הרחבה עד לשעות הקטנות של הלילה?

בשורה התחתונה, כדי לדעת אם האדם מולו אתם יושבים בפגישה ראוי לאייש את עמדת הדי.ג'יי ביום החתונה שלכם, צריכים להתקיים מספר תנאים בסיסיים:

התאמה אישית

סגנון הוא עניין אישי. חכם סיני (או שבכלל אירופאי) אמר פעם ש על טעם וריח אין מה להתווכח. אם אתם מחפשים די.ג'יי שיתן למוסיקה לדבר ופגשתם תקליטן חתונה שמספר לכם שהוא גם זמר, אתם פשוט לא מתאימים. אם אתם מחפשים קו עדין והדי.ג'יי מספר על פלזמות, רקדניות ובמה מסתובבת זה פשוט לא זה.

בפפריקה אנחנו ממעטים להשתמש במילים חובה ו – אסור. הגישה מאד ברורה: בואו ניקח את הרצונות של הזוג ונתאים אותם גם לקהל החתונה.  לא חובה שיושמע שיר של שרית חדד, לא חובה שיהיה סלואו וכו. כשמדובר בהתאמה אישית, חפשו די.ג'יי שמצליח להבין ב א מ ת מה אתם מחפשים ולהגשים את הפנטזיות המוסיקליות שלכם ולא די גיי מקובע המנסה לכפות עליכם דברים שהם, לדעתו, הכרחיים.

יעוץ מוסיקלי

כלה שפגשה אותי לאחרונה פתחה את הפגישה ואמרה: הדי.ג'יי בחתונה שלי צריך להיות סופרמן. היא התכוונה לכך שיש בחתונה שלה קהל כל כך מגוון, שיהיה כביכול קשה לחבר בין חלקיו השונים. אם חושבים על זה לעומק, אנחנו באמת מנסים להיות קצת סופרמנים.
די.ג'יי טוב צריך להרקיד את הדודה שמחכה לשיר של אלביס, דודה אחרת שרוצה משה פרץ, החברה הכי טובה של הכלה שרוקדת סלסה והחבר הקלאבר של החתן.

די.ג'יי הוא בעצם סוג של פסיכולוג מוסיקלי, ועליו להבין ולהכווין אתכם, לייעץ ולתת את הטיפים הכי טובים כדי שהפסקול של החתונה יהיה לטעמכם ובמקביל, הרחבה תהיה גועשת ושמחה. אם תבחרו די.ג'יי, שמשך שנים פגש והרקיד את כל סוגי הקהל, טיפים ועצות שלו יוכלו לתרום להצלחה מטורפת של חתונתכם. יעוץ מוסיקלי נע מהמלצות לשירי כניסה לחופה ועד להמלצה באילו שולחנות כדאי למקם קהל מבוגר יותר. זוגות רבים ממקמים את הקהל המבוגר רחוק מהרחבה, ליד קירות או חלונות, ובכך עושים טעות חמורה.  נשמח לפרט ולתת עוד פרטים בפגישה בסטודיו שלנו.

איכפתיות, מחוייבות, מקצועיות

הדי.ג'יי בחתונה שלכם צריך להבין שאין שידור חוזר ואין חזרות גנרליות. ביום החתונה הוא צריך לתת את כל כולו כדי שהחתונה תמריא לשמיים. חשוב לשאול על גיבויים- בפפריקה כל די.ג'יי יוצא לחתונה מלווה באיש טכני, שנמצא באולם או בגן לאורך כל הערב.
כל גיבוי טכני נוסף -למשל אוזניות,מיקרופנים וכדומה- נמצא איתנו בזמינות מיידית.  גיבוי אנושי הוא לא פחות חשוב. כיום יש בפפריקה עשרה תקליטנים. אתם יכולים לבחור די.ג'יי ספציפי, ובכל זאת, אם קרה משהו קיצוני, בכל יום נתון אנחנו מעמידים תקליטן גיבוי מתוך החברה.

תשאלו את הדי.ג'יי מולו אתם יושבים אם יש לו הגבלת שעות. וכדי להיות בטוחים שהוא באמת יהיה איתכם עד לשעות הקטנות, תעשו בירור בקרב חברים. אין כמו לשמוע חוות דעת מזוגות אחרים!
בעניין זה אי אפשר שלא להתייחס לאינטרנט. בשנים האחרונות, זוגות רבים עושים סינון ראשוני בעקבות חוות דעת באינטרנט. מובן, שצריך להתייחס לחוות דעת כאלה בעירבון מוגבל, אבל אם יש עשרות חוות דעת על תקליטן מסויים, אפשר לעשות מכנה משותף וכך לקבל תמונה כללית טובה.

אל תעשו הקלות לדי.ג'יי שלכם. תבדקו שהוא באמת יהיה איתכם עד לשעות הקטנות מבלי לשים שירי לכת שישלחו את כולם הבייתה. בפגישות המקדימות לחתונה רצוי לעשות תיאום ציפיות לגבי כל שלבי החתונה, כולל החלקים המסיבתיים יותר. יש לכם פנטזיה מוסיקלית?  תנו לדי.ג'יי להתאמץ כדי להגשים אותה.

לסיכום

די.ג'יי זה מקצוע מדהים וזו גם דרך חיים. אני לא רוצה לכתוב מגילות אז הפעם לא דיברתי על מיקסים חלקים, עריכה מוזיקלית, בנייה מוזיקלית נכונה, תיזמונים נכונים…  דברים שלגביהם אנחנו מרחיבים בפגישות.

כבר עשר שנים אני בפפריקה ולמרות שאני מנסה לא להפוך את הכתבה הזאת לפרסומת, כן חשוב לי לציין שאני גאה מאד בפארטי אפ שלנו המאפשר לבחור שירים לחתונה (אפליקציה ייחודית לנו) וכן גאה בחברת התקליטים הבינלאומית החדשה שלנו – פפריקה מוזיקה שמקבלת ביקורות נהדרות בחול.

אם אתם רוצים לדעת יותר, נשמח לפגוש אתכם בסטודיו שלנו.
והכי חשוב:  מזל טוב!!

היי : ) בואו ניפגש!

נדבר על מוסיקה, אשתף אתכם בניסיון שלי ויחד נצא לדרך…

השאירו פרטים ונקבע פגישה