איך בוחרים שיר כניסה לחופה?

שיר החופה שתבחרו ילווה אתכם ואת המשפחה שלכם באחד הרגעים הכי מרגשים בחתונה. את הרגע הזה אתם רוצים לתכנן לפרטי פרטים כדי שיהיה בדיוק כזה – מרגש, משמח ובלתי נשכח. יש כל כך הרבה אפשרויות לשירים שיכולים להיות שירי כניסה לחופה שממש קשה לבחור.

חלק משמעותי מתכנון של חתונה הוא הבחירה של מוזיקה לחתונה, וכמובן גם בחירה של שיר כניסה לחופה. את הרגע שבו תצעדו אל עבר החופה אתם בוודאי כבר מדמיינים בראש שלכם שוב ושוב. אבל את השיר שילווה אתכם ברגע הזה אולי קשה לכם לבחור. אתם רוצים שזה יהיה השיר המושלם שילווה את הרגע המושלם שלכם. אז איך בוחרים שיר חופה שיהיה השיר הנכון? הנה כמה עצות חשובות.
האם כבר יש לכם תקליטן? העצה הראשונה היא לבחור תקליטן לחתונה ורק אחר כך שיר לחופה… כשכבר יש דיג'יי לחתונה אפשר להתייעץ איתו על כל דבר שקשור במוזיקה שתהיה בחתונה וכמובן גם על שיר כניסה לחופה. אם אין שיר שאתם אוהבים במיוחד תוכלו לבקש ממנו למשל רשימה של שירי חופה 2019 כדי לקבל רעיונות.
מה השיר "שלכם"? לכל זוג יש שיר אחד (לפעמים אולי גם יותר) שמחזיר אותו לרגע מיוחד. לרגע ההיכרות, לדייט הראשון, למעבר הדירה המשותף. אם יש לכם שיר כזה, אולי זה יכול להיות שיר החופה שלכם. שירים מרגשים לחתונה יש בלי סוף, אבל יש בטח רק שיר מרגש אחד שמזכיר לכם רגע מיוחד של שניכם.
מה הסגנון המוזיקלי שאתם אוהבים? לא משנה אם אתם מעדיפים מוזיקה ישראלית או לועזית, אם אתם אוהבים מוזיקת רוק כבד או מוזיקה מזרחית. כמעט כל סגנון מוזיקלי אפשר להכניס בתוך הפלייליסט של מוסיקה לחתונה.
אותו הדבר נכון גם כשמחפשים שירים לחופה. נסו לחשוב על שיר בסגנון המוזיקלי ששניכם אוהבים, זה יקל עליכם את הבחירה וישמח את שניכם ברגע האמת.
איזה אווירה אתם רוצים בחופה? האווירה בחתונה מושפעת מהמקום, מהשעה, מהעיצוב וגם מהמוזיקה שתהיה בה, ובהתאם גם שיר החופה. אתם יכולים לבחור שיר קצבי או הומוריסטי ולצעוד אל החופה בקלילות. זה יכניס גם את האורחים לאווירה משוחררת.
אם אתם דווקא מעדיפים אווירה אקסקלוסיבית או דרמטית אתם יכולים לבחור אפילו בנעימה של כינורות ולאו דווקא בשיר. אם אתם רוצים לרגש את האורחים שלכם ברגע הכניסה לחופה תוכלו לבחור שיר רומנטי ומרגש שלא ישאיר אף עין באולם יבשה.
איפה אתם מתחתנים? נסו לחשוב על שיר שיתאים למקום שבו אתם מתחתנים. אם אתם מתחתנים על הים כדאי לבחור בשיר מרגיע שישתלב עם הבריזה, השקיעה והגלים. אם אתם מתחתנים בטבע או באווירה כפרית, יהיה נחמד לבחור בשיר ישראלי עם "טעם של פעם".
מתחתנים במקום טרנדי עם אווירה אורבנית? אתם יכולים לבחור בשיר עכשווי יותר, אולי באנגלית אבל עם טאץ' רומנטי.
תתייעצו עם משפחה וחברים – אם עדיין לא הצלחתם לבחור שיר לחופה, אתם יכולים לשאול את החברים ובני המשפחה שלכם אם יש להם שיר חופה מומלץ. אולי יש שיר שהם חושבים שיתאים לכם באופן ספציפי או לזוגיות שלכם כמו שהם רואים אותה מהצד.
לפעמים מה שנראה לנו ברור דווקא נראה אחרת לאחרים. אולי הם יוכלו לחשוב על משהו שיתאים לכם שאתם לא חשבתם עליו. 
בסופו של דבר הכי חשוב לא לשכוח שלא משנה איזה מוזיקה מתנגנת ברקע, זה הרגע שלכם. בכניסה אל החופה מתנקזים הרגעים הראשונים שלכם כזוג נשוי. השיר שתבחרו ילווה אתכם כשתיזכרו ברגע הזה עוד הרבה שנים קדימה. מצד שני, אולי מרוב התרגשות לא תזכרו שום דבר, אז אל קחו את הכל בקלות.

היי : ) בואו ניפגש!

נדבר על מוסיקה, אשתף אתכם בניסיון שלי ויחד נצא לדרך…

השאירו פרטים ונקבע פגישה