טיפים לבחירת תקליטן מומלץ לחתונה

התקליטן שתבחרו לחתונה שלכם יהיה זה שיכתיב את הקצב, את האווירה ואת מצב הרוח. לכן כדאי לכם לבחור דיג'יי לחתונה שידע להתחבר אליכם ואל סגנון המוזיקה שאתם אוהבים. אז איך תדעו לבחור תקליטן מומלץ לחתונה?

לדעת לבחור מוזיקה לחתונה זו התמקצעות בפני עצמה. בדיוק בגלל זה יש תקליטנים לחתונה, הם אלה שיודעים איך להתאים את השיר הנכון לזמן הנכון ולקהל הנכון וכמובן גם להתאים את עצמם לבקשות שלכם. אם אתם רוצים חתונה שמחה, עם רחבת ריקודים מלאה, חשוב מאוד שתשימו לב לטיפים שלנו שיעזרו לכם לבחור dj לחתונה.

מיקום – גם כשאתם מקבלים המלצות אל תשכחו לוודא שהמיקום של האירוע שלכם מתאים לתקליטן הספציפי שאתם שוקלים לקחת. אם למשל אתם חוגגים חתונה בצפון, צמצמו את הטווח שלכם וחפשו תקליטן לחתונה בצפון. חבל לסמן תקליטן שאתם ממש רוצים לחתונה שלכם ובסוף לגלות שעל אירועים בצפון הוא לא מוכן לשמוע…כמובן הקפידו שהתקליטן שלכם מכיר את המקום בו אתם מתחתנים.

המלצות – זה אולי הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות כשאתם מחפשים תקליטן. תאספו מאתרי החתונות פרטים של תקליטנים מומלצים לחתונה. באתרים כאלה הרשימה היא ארוכה מאוד ויש אין ספור דעות. חפשו את התקליטנים שהדירוג שלהם באתרים הוא הגבוה ביותר וההמלצות עדכניות ורלוונטיות עבורכם, אבל שימו לב גם לאותיות הקטנות – איזה דגשים נתנו הממליצים ואם הפרטים האלה רלוונטיים לגביכם. ככה תקבלו את כל המידע שאיתו תוכלו להתחיל לפנות לתקליטנים.

כדאי גם לקבל המלצות ישירות מחברים ומכרים שאתם סומכים עליהם. נסו להיזכר גם בחתונות שהייתם בהן ואמרתם לעצמכם: התקליטן הזה יודע לנגן מוסיקה לחתונה – כזה אני רוצה!

תיאום ציפיות – אז הגעתם לשלב שבו אתם נפגשים עם תקליטנים אופציונליים. דברו איתם על כל הפרטים שחשובים לכם ובדקו שאתם מתואמים מכל הבחינות: סגנון מוזיקלי, מועד, מיקום ומחיר.

כדאי מאוד גם לנסות להבין בפגישה אם אתם "באותו ראש" ואם יש כימיה ביניכם לבין התקליטן. חשוב לשים לב אם התקליטן מבין אתכם ומקשיב לכם ולא "נעול" על כיוון משלו. תקליטן שבטוח שהוא יודע הכל יותר טוב מכם סביר להניח שלא יקשיב לרצונות שלכם לפני האירוע וגם בחתונה עצמה. מצד שני, אם אתם בעצמכם לא בדיוק יודעים מה אתם רוצים, יכול להיות שאתם צריכים אחד שידע להחליט בשבילכם. 

כיוון מוזיקלי – לפגישה הבאה עם התקליטן שלכם כבר כדאי שתגיעו מוכנים. צריך להיות לכם כיוון כללי על איזה מוסיקה אתם רוצים שתהיה בחתונה. למשל: שירים שאתם לא מוכנים לוותר עליהם או שירים שאתם ממש לא אוהבים.

קהל היעד – מי האורחים שלכם ואיזה מוזיקה הם אוהבים? האם אתם רוצים שהתקליטן ינגן גם שירים ישנים יותר, כאלה שההורים שלכם יאהבו. או אולי אתם רוצים מסיבה צעירה יותר? את כל הפרטים האלה וכל דבר אחר שקשור בהעדפות המוזיקליות שלכם, ספרו לתקליטן בפגישה השנייה כדי שתוכלו ביחד איתו להכין רשימה מדויקת של השירים לחתונה.

הפרטים קטנים – שימו לב לכל הפרטים הקטנים, שהם בעצם פרטים גדולים מאוד. וודאו מראש שהתקליטן לא מגביל אתכם בשעת סיום ושברור גם לו שכל זמן שהאורחים על הרחבה – הוא איתכם. בדקו שיש לו תקליטן אחר כגיבוי – במידה והוא חולה, מקבל צו שמונה או נתקע עם האוטו בדרך איילון. על כל צרה אחרת שלא תבוא, אתם צריכים לוודא שיש מי שיגיע במקומו. בנוסף לגיבוי אנושי חשוב מאוד שיהיה גם גיבוי טכני לכל הציוד שהתקליטן משתמש בו בזמן החתונה.

אז אחרי שקיבלתם את כל הטיפים הכי חשובים שאתם צריכים לזכור לפני שאתם בוחרים תקליטן לחתונה, כל מה נשאר לכם זה להתאמן על צעדי הריקוד!

היי : ) בואו ניפגש!

נדבר על מוסיקה, אשתף אתכם בניסיון שלי ויחד נצא לדרך…

השאירו פרטים ונקבע פגישה