טיפים לבחירת די.ג׳יי לחתונה

אם לחצתם כאן, כנראה שגם אתכם מטרידה שאלת השאלות – איך תבחרו די ג'יי לחתונה שלכם?
גייסנו את צוות המומחים של פפריקה מוסיקה שיוכלו לחלוק טיפים חשובים.
מוכנים?
#התחלנו

טיפ ראשון- המלצות וחוות דעת על די ג'יי שמתאים לסגנון החתונה שלכם.

נסו לשחזר קצת לאחור, את הבוקר השיכור אחרי החתונה הכי טובה שהייתם בה- תפנו אל החברים שהתחתנו, תשאלו אותם מי היה הדי ג'יי שלהם ותעשו גוגל- חפשו חוות דעת ורשמים של זוגות נוספים, הרי אין טוב כבעל ניסיון.

ברשת תוכלו למצוא גם טווח מחירים- חשוב לוודא שהמיועד הוא בתקציב שלכם (פחות או יותר).

חוות הדעת והתגובות ברשת הן כלי נפלא אבל גם כאן חשוב לסייג- לא ממקומה של חוויה אישית להפוך לכלל או לעובדה בשטח. אנשים הם מגוונים והדעות הן שונות, לכן חשוב להבין מה הווייב הכללי עבור אותו די ג'יי או חברת מוסיקה.

טיפ שני – חיבור אישי.

דמיינו לעצמכם את היום (כמעט) הכי חשוב שלכם עם מישהו שאמור לפקד מוסיקלית על האירוע שלכם ואתם לא מתחברים אליו- נשמע כמו סיוט.

חשוב להיפגש עם הדי ג'יי שלכם (לפחות פעם אחת) כדי לקבל התרשמות מי עומד מולכם, מה הניסיון שלו בתחום, עד כמה הוא אוהב את מה שהוא עושה- ואולי זו רק עבודה זמנית לקיץ?

חשוב לזכור שמדובר בבן אדם והמטרה של שני הצדדים היא הצלחת האירוע שלכם- לכן תרגישו את זה בבטן, שאתם מאמינים וסומכים על האדם שעומד מולכם כאיש מקצוע (כמעט, אחרי הרב) הכי חשוב באירוע שלכם.

טיפ שלישי – האותיות הקטנות.

תדרשו לראות חוזה מסודר, סמוך על סמוך לרוב נגמר לא טוב (יצא לנו חרוז).

האם יש הגבלת שעות? האם המחיר כולל נסיעות? האם המחיר כולל עובד נוסף שמגיע לסייע לדי ג'יי? האם יש גיבוי מוסיקלי בערב האירוע? האם מצוינת שעה על גבי החוזה שבה הדי ג'יי מחויב להגיע לאולם/לגן האירועים? האם יש ביטוח צד ג' (לכל מקרה שלא יקרה)? האם הוא מתחייב להיות בעצמו ולא לשלוח מי מטעמו?

תשאלו את כל השאלות כדי להרגיש בטוחים. מוטב להרגיש מעט לא נעים בפגישה מאשר בחתונה שלכם.

טיפ רביעי – תתנו לו צ'אנס.

רבים מאיתנו נוטים לחשוב כי אין טוב ממראה עיניים, משמע אוזניים וכו'- אבל דמיינו לעצמכם איך מרגיש להיות באירוע ששונה 180 מעלות מהאירוע שלכם, ולפי כך לשפוט את הדי ג'יי שלכם?

למשל- האירוע של ישראל וישראלה מתקיים בדרום בגן פתוח עם 200 מוזמנים קרובים, מרבית האורחים מחו"ל וביקשו מהדי ג'יי מוסיקת רקע נעימה בסגנון שנות ה-60. לעומת זאת, האירוע של דני ודנה עם 500 מוזמנים באולם אירועים בצפון הארץ וביקשו רק מוסיקה ישראלית.

האם הייתם ממליצים לישראל להגיע להתרשם מהאירוע של דני ודנה? האם יצליח לקבל מושג אמיתי על יכולות הדי ג'יי? סביר שלא.

אם אתם לא שלמים עם הדי ג'יי שלכם- תבקשו ממנו לדגום פלייליסט מאירוע דומה לשלכם, או להגיע לראות אירוע שהוא באופי אירוע מתאים לשלכם כדי שהרושם שלכם יהיה מדויק ככל הניתן.

טיפ חמישי – תסמכו על האינטואיציה שלכם.

חוק בל יעבור: לעולם אל תסגרו ספק מבלי להיות שלמים לגביו.

אחרי שקיבלתם המלצות מהחבר-הלא-שיכור מהחתונה-השיכורה-הכי-טובה-בחיים, קראתם חוות דעת, הגעתם לפגישה והתאהבתם, קראתם את האותיות הקטנות וראיתם אירוע שהלוואי ואצלכם יהיה ככה- זה הזמן לשבור את הכוס. ז"א להגיד I DO, ז"א לסגור את החוזה עם הדי ג'יי ולהיות שלמים לקראת החתונה-הכי-טובה-בחיים-שלכם.

בהצלחה!

היי : ) בואו ניפגש!

נדבר על מוסיקה, אשתף אתכם בניסיון שלי ויחד נצא לדרך…

השאירו פרטים ונקבע פגישה